Terminale vCloudPoint w działalności usługowej

Rozwój technologii wpływa na oczekiwania klientów, którzy chcą coraz szybszej obsługi i natychmiastowego dostępu do informacji. Firmy usługowe – szczególnie świadczące profesjonalne usługi prawne i technologiczne, biura specjalizujące się w obsłudze call center, telemarketingu, biura obsługi klienta  – coraz częściej decydują się na inwestycje w rozwiązania, które pozwolą zmaksymalizować wydajność pracy i przyczynią się do wzrostu satysfakcji klienta. Tradycyjne komputery stacjonarne mogą powodować przestoje w pracy – w razie awarii, prac związanych z aktualizacją oprogramowania czy wymianą podzespołów. W takim przypadku technologia terminalowa ze swą niezawodnością oraz elastycznością może być doskonałym rozwiązaniem. Terminale działają niezwykle szybko, bardzo łatwo się zalogować i po prostu pracować – również z domu w ramach „home office” (z zachowaniem zasad RODO). Firma zyskuje elastyczne, wydajne narzędzie pracy, które umożliwia poprawę obsługi klientów.

Stanowiska terminalowe – kluczowe korzyści:

  • Szybki czas reakcji
  • Kontrola bezpieczeństwa
  • Zgodność z obsługiwanymi urządzeniami

 

Więcej zalet stanowisk terminalowych:

  • Redukcja kosztów zakupu stacji roboczej, mniejsze zużycie energii. Eliminacja czasu spędzonego na zarządzaniu, naprawie i aktualizowaniu starzejących się komputerów.
  • Zasoby komputerowe są zawsze dostępne przy dowolnym stanowisku końcowym (po zalogowaniu), co znacznie ułatwia pracę.
  • Elastyczna konfiguracja stanowisk pozwala pracownikom firmy na dostęp do pulpitów dostosowanych do potrzeb konkretnych klientów. Administrator IT może dowolnie skonfigurować każde stanowisko według określonych wymagań – według takich parametrów jak audio, USB, video oraz czas wygasania sesji – w zależności od roli pracownika, który dany pulpit obsługuje.
  • Utworzenie nowego stanowiska pracy wiąże się z wygenerowaniem konta użytkownika i podłączeniem terminala (w dowolnym miejscu – w firmie czy w domu). Cały proces przebiega sprawnie i nie wiąże się z przestojami pracy.
  • Metoda współdzielenia danych pozwala dokonywać aktualizacji  i poprawek programistycznych na bieżąco, w ciągu zaledwie kilku minut, co w niewielkim tylko stopniu wpływa na produktywność użytkowników.
  • Zintegrowane funkcje monitoringu, kontroli i komunikacji (czat) pozwalają administratorom IT na udzielanie użytkownikom wsparcia technicznego z poziomu serwera.
  • Eliminacja przerw w pracy spowodowanych długim cyklem uruchamiania komputerów – przy każdorazowym logowaniu do terminalowego stanowiska pracy użytkownik od razu korzysta z własnego pulpitu i wszystkich aplikacji, które ostatnio uruchomił. Bez każdorazowego oczekiwania na otwarcie aplikacji.
  • Zażegnanie ryzyka utraty danych w biurze i w otoczeniu, w którym udostępnione są stanowiska terminalowe vCloudPoint.  Poufne dane klientów są bezpiecznie przechowywane na serwerze (nawet w przypadku pracy zdalnej z domu), a nie w terminalach – są zabezpieczone zgodnie z prawnymi wymogami ochrony danych.
  • Środowisko terminalowe umożliwia tworzenie specjalistycznych platform (np. szkoleniowych) i niezwykle łatwe udostępnianie ich użytkownikom.
  • Terminale vCloudPoint umożliwiają pracę przy stanowisku zapewniającym wysoką jakością dźwięku, obrazu, ze wsparciem usług komunikacyjnych (ważne czynniki np. dla usług call center). Terminale to pełnowartościowe narzędzie – zupełnie jak typowy komputer PC.
Przewiń na górę