Terminale vCloudPoint w działalności usługowej
- Zadbaj o wysoką jakość obsługi i bezpieczeństwo danych
- Pracuj w elastycznym środowisku terminalowym
- Pracuj zdalnie - również z domu (home office)
- Redukuj koszty działalności firmy
Rozwój technologii wpływa na oczekiwania klientów, którzy chcą coraz szybszej obsługi i natychmiastowego dostępu do informacji. Firmy usługowe – szczególnie świadczące profesjonalne usługi prawne i technologiczne, biura specjalizujące się w obsłudze call center, telemarketingu, biura obsługi klienta – coraz częściej decydują się na inwestycje w rozwiązania, które pozwolą zmaksymalizować wydajność pracy i przyczynią się do wzrostu satysfakcji klienta. Tradycyjne komputery stacjonarne mogą powodować przestoje w pracy – w razie awarii, prac związanych z aktualizacją oprogramowania czy wymianą podzespołów. W takim przypadku technologia terminalowa ze swą niezawodnością oraz elastycznością może być doskonałym rozwiązaniem. Terminale działają niezwykle szybko, bardzo łatwo się zalogować i po prostu pracować – również z domu w ramach „home office” (z zachowaniem zasad RODO). Firma zyskuje elastyczne, wydajne narzędzie pracy, które umożliwia poprawę obsługi klientów.
Stanowiska terminalowe – kluczowe korzyści:
- Szybki czas reakcji
- Kontrola bezpieczeństwa
- Zgodność z obsługiwanymi urządzeniami
Więcej zalet stanowisk terminalowych:
- Redukcja kosztów zakupu stacji roboczej, mniejsze zużycie energii. Eliminacja czasu spędzonego na zarządzaniu, naprawie i aktualizowaniu starzejących się komputerów.
- Zasoby komputerowe są zawsze dostępne przy dowolnym stanowisku końcowym (po zalogowaniu), co znacznie ułatwia pracę.
- Elastyczna konfiguracja stanowisk pozwala pracownikom firmy na dostęp do pulpitów dostosowanych do potrzeb konkretnych klientów. Administrator IT może dowolnie skonfigurować każde stanowisko według określonych wymagań – według takich parametrów jak audio, USB, video oraz czas wygasania sesji – w zależności od roli pracownika, który dany pulpit obsługuje.
- Utworzenie nowego stanowiska pracy wiąże się z wygenerowaniem konta użytkownika i podłączeniem terminala (w dowolnym miejscu – w firmie czy w domu). Cały proces przebiega sprawnie i nie wiąże się z przestojami pracy.
- Metoda współdzielenia danych pozwala dokonywać aktualizacji i poprawek programistycznych na bieżąco, w ciągu zaledwie kilku minut, co w niewielkim tylko stopniu wpływa na produktywność użytkowników.
- Zintegrowane funkcje monitoringu, kontroli i komunikacji (czat) pozwalają administratorom IT na udzielanie użytkownikom wsparcia technicznego z poziomu serwera.
- Eliminacja przerw w pracy spowodowanych długim cyklem uruchamiania komputerów – przy każdorazowym logowaniu do terminalowego stanowiska pracy użytkownik od razu korzysta z własnego pulpitu i wszystkich aplikacji, które ostatnio uruchomił. Bez każdorazowego oczekiwania na otwarcie aplikacji.
- Zażegnanie ryzyka utraty danych w biurze i w otoczeniu, w którym udostępnione są stanowiska terminalowe vCloudPoint. Poufne dane klientów są bezpiecznie przechowywane na serwerze (nawet w przypadku pracy zdalnej z domu), a nie w terminalach – są zabezpieczone zgodnie z prawnymi wymogami ochrony danych.
- Środowisko terminalowe umożliwia tworzenie specjalistycznych platform (np. szkoleniowych) i niezwykle łatwe udostępnianie ich użytkownikom.
- Terminale vCloudPoint umożliwiają pracę przy stanowisku zapewniającym wysoką jakością dźwięku, obrazu, ze wsparciem usług komunikacyjnych (ważne czynniki np. dla usług call center). Terminale to pełnowartościowe narzędzie – zupełnie jak typowy komputer PC.