Opublikowano Opublikowano w Blog
Cyberbezpieczny Samorząd - o projekcie
Celem projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” – realizowanego przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa (Beneficjent Projektu) w Partnerstwie z NASK Państwowym Instytutem Badawczym jest poprawa poziomu bezpieczeństwa JST. Efektem programu ma być wzmocnienie odporności oraz zdolności do skutecznego zapobiegania i reagowania na incydenty w systemach informacyjnych należących do jednostek samorządu terytorialnego.
Przedmiot projektu
- wdrożenie lub aktualizacja w JST polityk bezpieczeństwa informacji (SZBI),
- wdrożenie w JST środków zarządzania ryzykiem w cyberbezpieczeństwie,
- wdrożenie w JST mechanizmów i środków zwiększających odporność na ataki z cyberprzestrzeni,
- podniesienie poziomu wiedzy i kompetencji personelu JST kluczowego z punktu widzenia SZBI wdrożonego
w urzędzie, - przeprowadzenie w JST audytów SZBI potwierdzających uzyskanie wyższego poziomu odporności na cyberzagrożenia.
Uprawnione do udziału są wszystkie jednostki samorządowe w Polsce!
Liczba uprawnionych JST
0
GMIN
0
POWIATÓW
0
WOJEWÓDZTW
0
Wysokość dofinansowania grantu
Gminy: od 200 000 PLN do 850 000 PLN
Powiaty: do 850 000 PLN
Samorządy Wojewódzkie: do 850 000 PLN
Składanie wniosków
- Od 19.07.2023 do 13.10.2023 do godziny 16.00
- Wniosek należy wypełnić za pomocą systemu informatycznego LSI, zamieszczonego na stronie internetowej https://lsi.cppc.gov.pl/beneficjent
- Rządowa strona www: https://www.gov.pl/web/cppc/cyberbezpieczny-samorzad
Zapraszamy do kontaktu!
Cyberbezpieczny Samorząd