Usługi

Terminale dla firm usługowych

Terminale vCloudPoint w działalności usługowej

    • Zadbaj o wysoką jakość obsługi i bezpieczeństwo danych
    • Pracuj w elastycznym środowisku terminalowym
    • Redukuj koszty działalności firmy

    Rozwój technologii wpływa na oczekiwania klientów, którzy chcą coraz szybszej obsługi i natychmiastowego dostępu do informacji. Firmy usługowe – szczególnie świadczące profesjonalne usługi prawne i technologiczne, biura specjalizujące się w obsłudze call center, telemarketingu, biura obsługi klienta  – coraz częściej decydują się na inwestycje w rozwiązania, które pozwolą zmaksymalizować wydajność pracy i przyczynią się do wzrostu satysfakcji klienta. Tradycyjne komputery stacjonarne mogą powodować przestoje w pracy – w razie awarii, prac związanych z aktualizacją oprogramowania czy wymianą podzespołów. W takim przypadku technologia terminalowa ze swą niezawodnością oraz elastycznością może być doskonałym rozwiązaniem. Terminale działają niezwykle szybko, bardzo łatwo się zalogować i po prostu pracować. Firma zyskuje elastyczne, wydajne narzędzie pracy, które umożliwia poprawę obsługi klientów.

    Cechy terminali vCloudPoint
  • terminale komputerowe w usługach - call center, telesprzedaż, telemarketing, biura obsługi klienta

  • Korzyści:

    Szybki czas reakcji

    50

    Kontrola bezpieczeństwa

    75

    Zgodność z obsługiwanymi urządzeniami

    100

    Terminale komputerowe vCloudPoint – terminale S100 w działalności usługowej

  • Więcej zalet:

    • Redukcja kosztów zakupu stacji roboczej, mniejsze zużycie energii. Eliminacja czasu spędzonego na zarządzaniu, naprawie i aktualizowaniu starzejących się komputerów.
    • Zasoby komputerowe są zawsze dostępne przy dowolnym stanowisku końcowym (po zalogowaniu), co znacznie ułatwia pracę.
    • Elastyczna konfiguracja stanowisk pozwala pracownikom firmy na dostęp do pulpitów dostosowanych do potrzeb konkretnych klientów. Administrator IT może dowolnie skonfigurować każde stanowisko według określonych wymagań – według takich parametrów jak audio, USB, video oraz czas wygasania sesji – w zależności od roli pracownika, który dany pulpit obsługuje.
    • Utworzenie nowego stanowiska pracy wiąże się z wygenerowaniem konta użytkownika i podłączeniem terminala. Cały proces przebiega sprawnie i nie wiąże się z przestojami pracy.
    • Metoda współdzielenia danych pozwala dokonywać aktualizacji  i poprawek programistycznych na bieżąco, w ciągu zaledwie kilku minut, co w niewielkim tylko stopniu wpływa na produktywność użytkowników.
    • Zintegrowane funkcje monitoringu, kontroli i komunikacji (czat) pozwalają administratorom IT na udzielanie użytkownikom wsparcia technicznego z poziomu serwera.
    • Eliminacja przerw w pracy spowodowanych długim cyklem uruchamiania komputerów – przy każdorazowym logowaniu do terminalowego stanowiska pracy użytkownik od razu korzysta z własnego pulpitu i wszystkich aplikacji, które ostatnio uruchomił. Bez każdorazowego oczekiwania na otwarcie aplikacji.
    • Zażegnanie ryzyka utraty danych w biurze i w otoczeniu, w którym udostępnione są stanowiska terminalowe vCloudPoint.  Poufne dane klientów są bezpiecznie przechowywane na serwerze, a nie w terminalach – są zabezpieczone zgodnie z prawnymi wymogami ochrony danych.
    • Środowisko terminalowe umożliwia tworzenie specjalistycznych platform (np. szkoleniowych) i niezwykle łatwe udostępnianie ich użytkownikom.
    • Terminale vCloudPoint umożliwiają pracę przy stanowisku zapewniającym wysoką jakością dźwięku, obrazu, ze wsparciem usług komunikacyjnych (ważne czynniki np. dla usług call center). Terminale to pełnowartościowe narzędzie – zupełnie jak typowy komputer PC.